2015/06/29

Selfiehaasteen revanssiyritys


Tässä mä taas olen vastakkain uskollisen puhelimeni etukameran kanssa. Yritän antaa uutta tuulta yli vuoden takaiselle haasteelle, jonka toteuttamisesta suoriudun toivottavasti viime vuotista hyvin heikkoa yritystä paremmin ":-D". Lainatakseni vielä edelliskerran ajatuksia...

"Näiden tästä vuoden edespäin julkaistavien kuvien tarkoitus on olla kuvia eri päivistä, mutta samasta minästä. Kukaan ei näytä joka päivä samalta. Joku päivä saatan mielestäni näyttää kivalta, joskus voisin sulkea pääni vaan jätesäkin uumeniin. Näiden #selfieiden ideana on arkinen elämä, arkinen ja jokapäiväinen minä."

 ...ja jatkaakseni "kukaan ei näytä joka päivä samalta" -lausetta;
yhtenä päivänä olen vain Henri, joka saattaa käyttää koko päivänsä pelkästään Frendien katseluun ilahduttaakseen itseään,
ja toisena päivänä olen konduktööri Rinta-Koivula, joka vaikuttaa tuhansien ihmisten elämään tekemällään työllä.
Selfiet kertovat kuitenkin tarinaansa täysin samasta persoonasta ja naamasta.
Tämän selfietarinan punainen lanka on tällä kertaa oma pärstäkertoimeni.

Aiemman yrittämän selfieitä voi tutkailla #:n selfiehaaste avulla, uuden yrityksen saldo kertyy #:n selfiehaaste2 alle.

1 kommentti: