2015/01/04


Makaan sängyssäni miettien, että pitäisi nukkua koska haluaisin levätä 10 tuntia ennen viidettä työpäivää putkeen, että haluaisin palata kesän lämpeyteen, lempeyteen ja lupsakkaisuuteen, että onko mun paikkani Helsingissä vai sittenkin Tampereella vai sittenkään Tampereella vaan Helsingissä, mikä oikeasti tekee onnelliseksi, mikä MUT oikeasti tekee onnelliseksi, että kuuntelen nykyään yleisesti aivan liian vähän musiikkia ja katson aivan liian paljon Netflixiä, että olen sekaisin elämäni osa-alueiden kanssa ja en todellakaan tiedä mitä tehdä.

En aio listata plussia ja miinuksia mistään, mutta en kuitenkaan oo aivan varma asioihin tarttumisesta. Asioita ei pitäisi katua ja pitäisi elää hetkessä ja tarttua tilaisuuteen ja tilaisuuksiin, mutta nyt kun niitä kaikkia on taas vaikka kuinka paljon niin oon hukassa. Hukassa kuin keväällä. Mulla on työpaikka, joo, asun omassa asunnossani kaupungissa täynnä mahdollisuuksia, joo, silti. Jossain mättää, haluan muutosta jota olen kaivannut jo kolme kuukautta sitten ja tuntuu, että voisin oikeasti ryhtyä mihin vaan, ottaa suunnan minne vaan. Sen askeleen oon kuitenkin kerran jo ottanut viime kesänä ja nyt sitä pitäis joko edistää tai keksiä uutta. En haluis kuitenkaan kuukauden jälkeen olla taas tilanteessa "en ole tyytyväinen ei miellytä elämäni ei ole nautinnollista se on ihan ok".

Inspiraatiota etsimässä itseni kuin tän kirjoittamisjutun kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti