2013/09/19


Nyt on mun osalta tän syksyn yo-pelleilyt ohi ja vituikshan se meni. Ainakin se jälkimmäisin. Huomenna vielä viimenen rutistus mantsan kurssikokeen parissa ja sit pääsen pidennetyn viikonlopun pariin.

Mutta nyt mua ei kiinnosta vittuakaan jauhaa yo-kokeista tai millasta oli, whatever, nyt on uudet jutut jo pyörittämässä päätä. SIIS MITÄ VITTUA. Oon yleensä hyvä analysoimaan ihmisiä, ja olin tälläkin kertaa, mutta silti en käsitä. Tai käsitän sen, että mulla on ollu keskittyminen ja ajatukset ja kaikki vähän nyt näissä yo-merkeissä, mutta oikeuttaako se muut ns. epäasialliseen käytökseen. Hyvän maun rajoissa on sentään pysytty (pieni epäily on silti ok), mutta mitä hiivatin vittua oikeesti.

Mun oli pakko päästä nyt purkamaan päätäni, koska mun mantsan (josta oikeesti pidän ja motivaatiokin on paljon suurempi kuin esim. psykan kirjotuksia kohtaan) luku ei vaan kerta kaikkiaan suju kun ajattelen asioita. Minä individualistisena olentona joka on kykenevä ajattelemaan empaattisesti, käsitän kyllä omat virheeni ja miten ne vaikuttaa muihin ihmisiin, mutta se miten muiden ihmisten ajatukset ja teot etenee on eri asia. Esimerkiksi, on eri asia pohtia jostain tv-sarjan mainoksesta että vaikuttaapas tää kivalta kuin että sitä sarjaa alkais katsomaan. Tähän voi vielä lisätä sen, että oikeasti alkais tykkäämään sarjasta tosi paljon ja katsois sitä säännöllisesti. Niillä on oikeesti eroa. Tämä olkoon kaava soveltamaan elämän epäkohtia tietyillä osa-alueilla.

Viha, inho, ärsyttävyys, epäkohtelias, syyllinen, paha, hirviö, saasta, pahanilmanlintu, kakkapää, helvetillinen, kurjuus, vetää matto toisen jalkojen alta, sairaanloinen, sairas, itsekäs, ilkeä, karmea, kauhea, hirveä, kamala, kamaluus, vitutus, saatana. Näillä kaikilla sanoilla on negatiivinen vivahde. Mäkin olen tällä hetkellä negatiivinen, hyvin negatiivinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti