2013/08/26

Lähes tulkoon Saatanan sukulainen paikalla. Vihaan esittelyjä ja varsinkin kehumista, joten perus scheiße on jees. Ehkä kaksi edellistä virkettä on antaneet ymmärtää, että oon ihmisvihaaja Henri jolla on kylmä sydän, mutta osaan mä ihan kivakin olla. Sillon tällön. Mutta ketä se oikeestaan ees liikuttaa?

Tosiasiahan on se, etten tykkää vaalenpunaisista pilvistä hamuavista haaveilijoista. Ette te niitä kuitenkaan tuu koskaan saavuttamaan, joten lopettakaa melankolisen paskan haaveilu. Haaveet kannattaa, kunhan ne pysyy ihan maanpinnalla eikä oo täynnä koko maailman rakkautta ja taianomaisuutta. Yök lässynläälle.

Mutta niin, tämän "hipsterikammion" tarkoitus voi teille olla hyvin vähäpäitöinen, mutta itse pääsen levittämään kaiken maailman turhuuksien vihaamista tänne. Kyllä mä joskus kivoistakin asioista kerron, mutta note to self: kaunistelevan positiiviset blogit on vaan mua raivostuttava asia. Kyllä, en minäkään tule jakamaan henkilökohtaista surua ja vitutustani tänne, mutta kaunistelu on perseestä. Kriittisyys on hieno asia ja nykyään enemmän osa meitsiä, joten miksi vain sievistellä asioita. Ja jos nyt sanon että oon enemmän grown up kuin tossa joskus aikasemmin, niin se ei tarkoita sitä että mulla olis täysi-ikäisyys jotenkin noussu päähän ja että luulisin olevani niin vitun aikuinen. Ei, aikuisuuteen on vielä rutosti aikaa, mutta semmosen ns. "nuoruuden verhon" oon päättäny nyt hävittää. Ei kaikkia ihmisiä tarvi miellyttää, ei kaikki muakaan miellytä. Shit happens.

6 kommenttia:

  1. Uuu kivat verhot! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä ole minun, mutta onhan ne ihan hienot joten kiitos.

      Poista
  2. hahahaha olen pahoillani että blogini on perseestä :-------- D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä ole, siun haaveilusi on realistisia! Ja kivoja. :3

      Poista
    2. joojoo hassu !! mutta olin ihan intona kun löysin tän nyt ja sitten luin kaikki jutut hihehohaho.
      sillai :3 ja täytän turhalla höpöhöpöllä kommenttiboksin, niin ihana olen

      Poista
    3. Tais olla sitten mielenkiintosta kun oikein kaiken luit ja olit ihan hihehohaho! Höpöhöpö on kivaa, oot ainoo joka sitä tekee ja koska se on kivaa sitä saa jatkaa, höpö!

      Poista